Vinterskor, matte, film, kryssning

Åh, igår var en riktigt bra dag. Bytte mina kalla sommarkängor till ett par vinterskor eftersom de hade gått sönder (vad är det för kvalité när grejerna börjar falla isär efter ca 2 månader??). Detta betyder att jag inte behöver pröjsa och lägga ut mer pengar på varma skor den här vintern. Yeeih.
 
Mor ringde igår också och frågade om jag ville följa med på kryssning den 21a december. Jaaa! Och priserna var helt sjuka! För 569 kr får vi buss från Sundsvall-Stockholm tur och retur, hytt för två, julbord och frukostbuffé. Alltså! Om vi struntat i frukostbuffen och bara gått crazy på julbordet så hade det stannat på 371 kr. Heeeeelt sjukt! Men bra!
 
Så sov jag riktigt länge, fick verkligen sova ut. Och jag har typ blivit besatt av matten... Känner hur jag bara vill ta upp matteboken och softa igenom algebra- och ekvationstalen. Så igår var det en bra dag. Jag och Niklas såg även en så fruktansvärt bra film, August Rush. Anyway, här är bilder på de nya vinterskorna!
 
 
 
Allmänt, Mode |
#1 - - Sofia:

snygga!!

Svar: Eller hur! Och så himmelskt sköna!
Emmy Asklöf

Upp