Thomas Stenström 28e nov

Den 28e november kommer Thomas Stenström, en av Sveriges hetaste popartister, till Pipeline. Kommer bli fett! Jag tror de flesta har hört Slå mig hårt i ansiktet, som är hans största hit. Helt seriöst, snubben har över 13 miljoner lyssnar på Spotify på den låten! Ska verkligen bli kul! Kommer nog bli mycket folk och bra stämning. Hoppas på en helt awesome konsert också! 
 
För er som bor i Sundsvallsområdet: GÅ DIT! Biljetten kostar 100 kr för medlemmar och 150 kr för ickemedlemmar. Helt klart värt det! Lokalen är inte så stor heller, tror det får plats 450 som max, så det blir en intim och mysig spelning. Mer info finns på Facebookeventet eller på Pipelines hemsida.
 
 
Här bjuder jag på en annan låt han gjort, Forever Young, som är min personliga favvis med honom.
 
 
Vilken låt tycker ni mest om med Thomas Stenström?
Allmänt, Musik |
#1 - - ♫♪ sandra:

så bra!

Svar: Ja! Har inte lyssnat så mycket på honom, men just den här låten har jag verkligen fastnat för!
Emmy Asklöf

#2 - - Emma Grann Fotografi:

Fin låt den!

Svar: Visst är den! Fantastiskt vacker och fin!
Emmy Asklöf

Upp