The Perfect Host

Såg en rätt bra film häromdagen, The Perfect Host. Tänker inte avslöja så mycket om den (tydligen spoilar jag hela filmen såfort jag öppnar munnen om den hihi), men den handlar kort och gott om en rånare som råkar ut för en smått sinnessjuk person. Filmen har 6.8/10 i betyg på IMDb, mitt betyg ligger väl någonstans där också - ungefär en 7:a. Sevärd enligt mig! 
 
Skulle dock vara någon form av thriller tydligen, men det var mest komedi enligt mig. 
 
 
 
Allmänt, Film |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tack för tipset :)

#2 - - Elin:

Sv: Håller helt med! :)

Bra tips, den verkar vara jättebra :)

Svar: Ja den är superbra! :-)
Emmy Asklöf

#3 - - MATILDA:

Tusen tack för tipset! :D har sååå mycket brist på filmer!

Svar: Så lite så! Hoppas du tycker om den! :-)
Emmy Asklöf

#4 - - Liza:

Tack för detta filmtips!! :)
Jag har noll idéer på filmer just nu, skall absolut se denna film! :)

Svar: Gött, hoppas du gillar den!
Emmy Asklöf

#5 - - Sandra Lundin:

Tittar inte så mycket på film för det står alltid still i huvudet när man ska hitta någon ny. Så den här ska jag försöka minnas till nästa gång :)

Svar: Ja, gör det! Blandar både lite thriller och skräck med lots and lots of komedi! :-)
Emmy Asklöf

Upp