Matte 2b

Åh, vad jag hatar matte. Det är faktiskt det enda ämnet jag verkligen avskyr med hela mitt hjärta. Satt en stund på Pipeline och försökte studera till geometriprovet imorgon, men fy vad dåligt det gick. Har inte ens läst igenom halva kapitlet. Jag brukar inte ens vara så slö att jag inte ens försöker lära mig, men har varit så fruktansvärt trött på sistone så det har bara glömts bort och kommit i skymundan. Så jag får väl skylla mig själv. Aja, F - here I come!
 
 
 
Vad tycker ni om matte, är ni vän eller ovän med er mattebok?
Allmänt, Foto & bild |
#1 - - Ronja :

Jag tycker om matte, men ibland kan det nog bli VÄLDIGT jobbigt. Då man sitter och läser en textuppgift och fattar inte ett DUGG :D

Svar: Jaa, precis! Ibland kan jag få ett ryck och bli väldigt produktiv för en kort stund, men sedan verkar det kompenseras upp med att jag fattar nada sen istället, haha! Man liksom sitter och läser uppgiften flera gånger men förstår inget... :-P
Emmy Asklöf

Upp