Igelkottsingar

Jag har fått nån grej för igelkottar. Så sjukt söta ju! På Pinterest har jag pinnat typ 100 bilder på söta små kottisar... <3
 
Kolla här bara!
 
 
 
 
 
 Så puttenuttigt söta!!
Allmänt |
#1 - - Emelie Ekman Lindqvist:

Så himla söta :)

Svar: Jaa, de är bäst! :')
Emmy Asklöf

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

De är ju för himla söta alltså :)

Svar: Jaa, supergulliga är dom! :-)
Emmy Asklöf

#3 - - Kajsa-Stina:

Men naaw så söta! :) Älskar igelkottar. Tycker dem är så sjukt söta hihi! Önskar man kunde ha en själv som husdjur men det går ju tyvärr inte haha. Man får nöja sig med att ha dem som gäster ute på gården då och då :)♥

Svar: Jaa, så otroligt gulliga! När jag var liten hade farfor en som alltid sprang ute på gården och stod och väntade för att få mat. Så gulligt!! :-)
Emmy Asklöf

#4 - - MATILDA:

så söta :D

Svar: Eller hur!! :')
Emmy Asklöf

#5 - - Cassandra:

Ny tävling på min blogg, kika gärna in om du vill vara med, Kram.

Svar: Tack för tipset! :-)
Emmy Asklöf

#6 - - mot plus:

åå så söta! Ha en fin kväll! =)

#7 - - Fani:

Haha ja, galet söta håller jag med om :D

Upp