Bridge over Troubled Water

Tänkte länka den här fina låten denna måndagsmorgon. Simon & Garfunkels låt Bridge over Troubled Water. Sååå fin klassiker. Vacker. Mysig. Ledsam. Beauty itself. 
 
Sitter på skolan med iPaden, så kan inte länka riktigt. Vill ha en maffig Youtube-ruta som kommer upp här på bloggen ni bara kan trycka play på, men får nöja mig med en liten pyttelänk ni kan klicka upp i ett annat fönster. Hoho, jag och teknik. </3
 
http://youtu.be/C-PNun-Pfb4
 
Allmänt, Musik |
#1 - - Petra:

sv tack det hoppas jag oxå

#2 - - Maria:

riktigt bra låt :)

Svar: Verkligen! Så känslomässig och oerhört fin. :-)
Emmy Asklöf

#3 - - ♫♪ sandra:

så himla bra!

Svar: Verkligen!
Emmy Asklöf

#4 - - Boel:

Bra låt :D

Sv: Tack för tipset! :D

Svar: Ja, den äger! :-)
Det var så lite så!
Emmy Asklöf

#5 - - maria at inredningsvis:

Den ena är SÅ SJUKT lik min kille haha :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Jaså? Vad roligt! :-) Tack så mycket, kul att höra! Ha det fint!
Emmy Asklöf

#6 - - Emmy:

Åh, jag älskar Simon & Garfunkel! Låten är så otroligt fin.

Svar: Ja, verkligen. De har betytt mycket för mig, älskar dem!
Emmy Asklöf

Upp