Art @ Pipeline

Jag brukar hänga rätt mycket på Pipeline, Sundsvalls Musikforum, där det är mycket events och arrangemang (pssst, om ni inte vet vad Pipeline är för något, checka in hemsidan HÄR för mer information!) och för ett tag sedan ställde olika lokala konstnärer upp på att placera ut sin konst på klubben för att göra det trevligt och mysigt. Så nu finns det så sjukt mycket fin konst på Pipeline. Fantastiskt! Har bara två bilder på en liten del av denna konst som serveras på världens bästa musikklubb, men tror jag skall ta en runda och fotografera mer sedan. Men här kommer två bilder med fina stycken konst!
 
 
 
Visst är det fina konstverk? Blir helt varm i kroppen när jag kollar på dessa, det ger så mycket inspiration och skaparglädje.
Allmänt, Foto & bild |
#1 - - sofft.blogg.se:

Snygg den undre till höger!

Svar: Ja, supercool! Älskar färgbomben, det ger ett lyft till hela konstverket (plus min bild, hihi). :-)
Emmy Asklöf

#2 - - aida:

Åh så fina! Jag älskar när man får se lite av lokala konstnärer. De borde lyftas upp mer!

Svar: Ja, absolut! Det är mycket kreativitet och spännande konst som bara ligger och inte blir upptäckt som den borde!
Emmy Asklöf

Upp